Το Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης (ΚΠΕ) Κιλκίς και το γραφείο της UNICEF στην Ελλάδα, συνδιοργανώνουν την Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2019 (14:30-20:30) βιωματικό σεμινάριο-εργαστήριο, για εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της Περιφερειακής Ενότητας Κιλκίς που εμπλέκονται στην εκπαίδευση παιδιών με προσφυγικό/μεταναστευτικό υπόβαθρο ή/και με διαφορετικό επίπεδο στη γλώσσα του σχολείου, σε συνεργασία με την ΕΛΜΕ Κιλκίς και τη ΔΔΕ Κιλκίς, με θέμα:
«Η διαφοροποιημένη διδασκαλία, η διδασκαλία της δεύτερης γλώσσας, η κοινωνικο- συναισθηματική μάθηση και η πολυγλωσσία στο πλαίσιο της εκπαίδευσης για την αειφορία»
Τι;
Το σεμινάριο-εργαστήριο θα βοηθήσει τους / τις εκπαιδευτικούς που θα συμμετάσχουν:
να εντάσσουν στην εκπαιδευτική διεργασία μαθητές/τριες με διαφορετικό επίπεδο στη γλώσσα του σχολείου και στα διαφορετικά γνωστικά αντικείμενα και προγράμματα Σ.Δ.
να υποστηρίζουν τους μαθητές και τις μαθήτριες στην πορεία αναγνώρισης και ανάδειξης της αξίας των διαφορετικών ταυτοτήτων και γλωσσικών ρεπερτορίων
να εξοικειωθούν με τα βασικά στοιχεία μεθοδολογίας και εκπαιδευτικών τεχνικών στη διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας.
να ενσωματώνουν με δημιουργικό τρόπο προσεγγίσεις για τη διδασκαλία της ελληνικής γλώσσας ως δεύτερης και διαπολιτισμικές – ενδυναμωτικές παιδαγωγικές μεθοδολογίες
να αναπτύσσουν ενδιαφέροντα, δημιουργικά, συμπεριληπτικά πλαίσια εκπαίδευσης μέσα στα οποία αναπτύσσονται τόσο δεξιότητες επικοινωνίας όσο και δεξιότητες ζωής (παρουσίαση της Εργαλειοθήκης Φτου και Βγαίνω!)
https://www.teach4integration.gr/wp-content/uploads/2019/07/Unicefweb.pdf
Πού και πότε;
Στο 3ο Γυμνάσιο Κιλκίς, την Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2019, από 14:30-20:30
Δήλωση συμμετοχής Δηλώστε συμμετοχή εδώ: https://tinyurl.com/KPE-Kilkis-UNICEF
(περιορισμένος αριθμός συμμετεχόντων/ουσών – θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας)
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ Π Ρ Ο Γ Ρ Α Μ Μ Α Τρίτη 26 Νοεμβρίου 2019 |
||
14.30 – 14.40 | Προσέλευση –Εγγραφές – Χαιρετισμοί | |
14.40 – 14.50 |
Στόχοι του σεμιναρίου – Ο ρόλος του ΚΠΕ Κιλκίς στο πλαίσιο της
Π.Ε./Ε.Α σύμφωνα με τους 17 στόχους της Βιώσιμης Ανάπτυξης. |
Η. Βρυώνης, Υπεύθυνος ΚΠΕ Κιλκίς, |
14:50-16:50 |
Η διδασκαλία της ελληνικής ως δεύτερης γλώσσας σε πολύγλωσσα /
πολυπολιτισμικά περιβάλλοντα. Εκπαιδευτικοί σχεδιασμοί και υλικό |
Γιώργος Σιμόπουλος & Γιώτα Γάτση
(Σύμβουλοι εκπαίδευσης, UNICEF) |
16:50-17:10 | Διάλειμμα – καφές – μπουφές | |
17:10-18:10 |
Ζητήματα διαφοροποιημένης διδασκαλίας στην πολύγλωσση τάξη | Γιώργος Σιμόπουλος & Γιώτα Γάτση
(Σύμβουλοι εκπαίδευσης, UNICEF) |
18:10-20-10 |
Ενσωματώνοντας δραστηριότητες κοινωνικής και συναισθηματικής
μάθησης και αξιοδότησης της πολύγλωσσης ταυτότητας στη γλωσσική διδασκαλία |
Γιώτα Γάτση και Γιώργος Σιμόπουλος
(Σύμβουλοι εκπαίδευσης, UNICEF) |
20.15-20.30 | Αναστοχασμός – Συζήτηση – Αξιολόγηση σεμιναρίου | Π.Ο. ΚΠΕ Κιλκίς – UNICEF |
20.30 | Λήξη σεμιναρίου |